In de moderne wereld van e-commerce, waar de concurrentie sterk is, wordt het creëren van een unieke merkbeleving steeds belangrijker. Een innovatieve benadering om dit te bereiken is door middel van augmented reality-verpakkingen. Dit tilt de gebruikelijke verzendverpakkingen naar een geheel nieuw niveau. Maar, wat zijn augmented reality-verpakkingen eigenlijk en waar kun je het voor gebruiken? In deze blog geven we antwoord op al jouw vragen.
Wat zijn augmented reality-verpakkingen? Augmented reality (AR) is een technologie die digitale elementen integreert in de echte wereld. Die interactieve ervaringen kunnen klanten beleven via bijvoorbeeld smartphones, tablets of headsets. Door AR te integreren in een verpakking, kunnen merken een diepere connectie met hun klanten opbouwen. Ook is het een krachtige marketingtool. De interactieve elementen en boeiende content trekken de aandacht van klanten en zorgen ervoor dat ze het product delen op sociale media. Er zijn verschillende dingen waarvoor je AR kunt inzetten:
Ben je helemaal geïnspireerd en wil jij ook een QR-code op je verpakking? Rotimshop.nl kan deze voor je bedrukken. Kies bijvoorbeeld voor een tas, verzendzak, verzenddoos of brievenbusdoos. Rotimshop.nl helpt je graag verder bij het ontwerpen van de perfecte verzendverpakking.
|