Run je al enige tijd een bedrijf, maar merk je dat het behouden van klanten steeds lastiger wordt? Zou je juist graag willen groeien, maar vind je het lastig om klanten aan je bedrijf te binden? In dit geval geldt: kennis is key. Zodra jij exact weet waar de wensen en behoeftes liggen van jouw klanten, is het mogelijk om daar op in te spelen. Wellicht kun je nu alleen maar raden op wat jij denkt dat ze willen. Wie weet is het in praktijk wel heel anders. Om eenvoudig veel informatie te achterhalen over jouw klanten, is het uitzetten van een klanttevredenheidsonderzoek uitermate geschikt. Maar met welk doel doet een bedrijf dit doorgaans? Veel voorkomende redenen waarom iemand een vragenlijst uitzetDoor het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek, krijg je inzicht in diverse aspecten. Je ontdekt bijvoorbeeld hoe tevreden ze zijn over jouw dienstverlening, wat hun verwachtingen zijn en hoe loyaal klanten zijn tegenover jouw organisatie. De motieven om een klantonderzoek te starten, verschilt dan ook per bedrijf. Wat jouw doel ook is, Intergron helpt je verder. Dit onderzoeksbureau gaat graag met je om tafel gaat om jouw doelstellingen duidelijk in kaart te brengen. Wat je nu precies kunt bereiken met een klanttevredenheidsonderzoek, is erg uiteenlopend. Voorbeelden hiervan zijn:
Neem telefonisch contact met hen opIntegron helpt je om jouw doelen te bereiken. Zij bieden organisaties klantonderzoeken op maat aan en geven advies en trainingen om het beste uit hun klanten te halen. Ontdek wat zij voor jouw onderneming kunnen betekenen door simpelweg telefonisch contact met hen op te nemen. Zij vertellen je graag meer over het klanttevredenheidsonderzoek dat ze opstellen. |